INNOVATION BANKING HACK FEST 2023

Data de la notícia: 27-09-2023

Logo Grande

La Universitat d'Alacant t'anima a participar en l'esdeveniment Innovation Banking Hack Fest que promou Sabadell Digital amb la col·laboració dels integrants del consell del CCTA (Centre de Competències Tecnològic d'Alacant), un esdeveniment amb format Hackathon, per a estudiants universitaris i de formació professional i empreses. L'esdeveniment tindrà lloc els dies 27, 28 i 29 d'octubre en les instal·lacions del CCTA en Aigua Amarga.

Els equips participants hauran de dissenyar/desenvolupar  qualsevol aplicació/idea innovadora en entorn banking amb el propòsit d'oferir i millorar l'experiència  de clients  en la banca digital treballant sobre:

• Open Banking de Banc Sabadell
  • Entorn de proves i eines Data Analitics i IA generativa
  • Models del llenguatge
  • Recursos tècnics de partners.
Per a això, els equips participants estaran formats per integrants de diferents perfilscreatiu, desenvolupador i emprenedor.

L'equip guanyador de la categoria principal podrà aconseguir un viatge relacionat amb el món de la innovació tecnològica, però si eres d'estudiant de la UA tindràs premi en metàl·lic:

• Si formes part de l'equip guanyador del primer premi: un premi del vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat de 300 euros per estudiant (màxim 6 participants UA per equip) i un premi de l'Escola Politècnica Superior de 150 euros per estudiant.
  • Si formes part de l'equip guanyador del segon premi: un premi del vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat de 150 euros per estudiant (màxim 6 participants UA per equip) i un premi de l'Escola Politècnica Superior de 75 euros per estudiant.

Veure convocatòria de premis una vegada publicada en el BOUA.

I la UA regalarà a l'alumnat que assistisca a l'esdeveniment una samarreta, una bossa i una dessuadora de la universitat.

I si no tens vehicle propi, et portem en un bus.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

MÉS INFORMACIÓ