PROGRAMA DE MENTORITZACIÓ I GESTIÓ DEL TALENT UNIVERSITARI DE LA UA I EL CCTA DE BANC SABADELL 2023 - Edició 2023-24

Data de la notícia: 27-09-2023

Logo Grande

El Centre de Competències Tecnològic d'Alacant (CCTA) de Banc Sabadell i la Universitat d'Alacant obrin la nova edició del programa de mentorització, en el qual professionals del CCTA guiaran a estudiants de la UA en la consecució d'aquests objectius: Donar a conèixer els diferents rols, competències i habilitats clau que necessitarà l'estudiantat universitari per a afrontar la seua futura activitat laboral i professional. Plantejar la resolució d'un repte o un projecte de tipologia comuna amb l'ajuda i guia d'un mentor o mentora.

El programa es desenvoluparà entre el 3 de novembre i el 22 de desembre de 2023, amb sessions setmanals individuals d'1 hora de duració cadascuna, i amb almenys tres sessions conjuntes (inici, revisió i tancament del programa).

Les sessions de mentorización es duran a terme tant de manera presencial com no presencial.

Addicionalment, també es realitzaran tallers/xarres de cultura corporativa on es podrà aprendre i entendre com, per exemple, en Banc Sabadell funcionen els programes de talent jove, s'idealitzen i lliuren projectes (nous productes o programari) o es realitza una campanya de màrqueting. Aquestes són les xarrades previstes:

• Introducció a programes de talent jove (RH Sabadell careers. Com funcionen els programa de talent jove de Banc Sabadell)
  • Com funciona data hub (Objectius IA en Banc Sabadell; model de relació intern i extern de l'equip de Data Analytics; Visió de capacitats IA i analítica; models i projectes d'exemple)
  • Servei a clients interns (Servei a client intern. Amb més de 10000 empleats, l'atenció, suport i gestió del coneixement intern és fonamental perquè una organització funcione)
  • SDLC - Projectes Programari (¿Què ocorre des que un equip planteja una idea o projecte de tecnologia fins que la mateixa es fa realitat? Una visió general de com es gestiona qualsevol projecte en l'àrea de tecnologia)
  • TFGs i TFMs en empresa
  • Com funciona una campanya de Màrqueting. Màrqueting compte Sabadell Digital (Com funcionen les campanyes de màrqueting en Banc Sabadell. Un exemple pràctic: Compte Sabadell Digital)

L'estudiantat que participe en el programa podrà optar a realitzar una estada de pràctiques externes en el CCTA durant el curs 2023-24. En el seu moment, la Universitat d'Alacant convocarà les ajudes per a les places que oferisca el CCTA.

Les pràctiques podran dur-se a terme durant el curs 2023-24, amb una duració de 6 mesos ininterromputs, entre les dates d'abril de 2024 i el 30 de setembre de 2024.  Es concertaran 5 pràctiques amb una ajuda de 650 euros bruts al mes.

INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓ: https://centroempleo.ua.es/es/conecta-con-empresas/programa-de-mentorizacion-y-gestion-del-talento-universitario-de-la-ua-y-el-ccta-de-banc-sabadell-2023.html