Aplicació de la IA en el sector agroalimentari

Data de la notícia: 25-09-2023
Visites: 2069

Ens parlen de IA, apareix per tots costats, fins i tot segur que has trastejat eines com ChatGPT o Bart, no obstant això, no som conscients del potencial que aquesta pot tenir en tots els models de negoci, inclòs el sector agroalimentari, que sembla estar molt allunyat d'aquestes innovacions.

Ací venim de nou amb les TechTalks de Teralco, que segur no et defraudarà com fins ara. Aquesta vegada tornem amb un funcionament diferent, en aquesta ocasió farem una xarrada al mes, com sempre de temàtiques diferents.

A més, en cada comunicació inclourem un “semàfor” (???) que ens indicarà el grau de dificultat de la xarrada.

¿Quan? Pròxim dimecres 4 d'octubre a les 18.00h

¿On? Online a través de Google Meet

¿Per a quin públic? ? Público en general

¿Qui la donarà? Roque García, Data Scientist Teralco Group