Hunger4innovation

Data de la notícia: 25-09-2023

Els dies 17 i 18 de novembre torne Hunger4innovation i, en aquest cas, la competició d'innovació tindrà lloc en un hotel amb tot inclòs per a l'alumnat participant. Serà de manera presencial a Madrid.

Els dies 17 i 18 de novembre tenim una cita amb el futur!

Us presentem Hunger4innovation, un esdeveniment en el qual podràs conèixer des de dins diverses de les empreses líders del nostre país.

Tot des d'un hotel a Madrid amb tot inclòs.

Hi haurà 2.000€ en premis, 100 places limitades i reptes reals relacionats amb el dia a dia. Tot en 24 hores!

El procés d'inscripció ja ha començat! Pots en la pàgina web de Hunger4innovation com preferisques en equip de 5, 4, 3, 2 o de manera individual. L'equip d'H4I s'encarregarà de connectar-te!

Podràs treballar braç a braç amb grans professionals d'Alstom, Cepsa, Amazon Web Services, Sampol… I més!

Per a contactar amb l'equip d'H4I o obtenir més informació, no dubtes a enviar un WhatsApp a través del següent enllaç: WhatsApp H4I, un correu a: contacte@hunger4innovation.com , o entrar en el seu web www.hunger4innovation.com