Programa de mentorització i gestió del talent universitari

Data de la notícia: 22-09-2023

El Centre de Competències Tecnològic d'Alacant (CCTA) de Banc Sabadell i la Universitat d'Alacant obrin la nova edició del programa de mentorització, en el qual professionals del CCTA guiaran a estudiants de la UA.

El programa es desenvoluparà entre el 26 d'octubre i el 22 de desembre de 2022, amb sessions setmanals individuals d'1 hora de duració cadascuna, i amb almenys tres sessions conjuntes (inici, revisió i tancament del programa). El programa té els següents objectius:
  • Donar a conèixer els diferents rols, competències i habilitats clau que necessitarà l'estudiantat universitari per a afrontar la seua futura activitat laboral i professional.
  • Plantejar la resolució d'un repte tecnològic de tipologia comuna amb l'ajuda i guia d'un mentor o mentora.

Les sessions de mentorización es duran a terme tant de manera presencial com no presencial.

L'estudiantat que participe en el programa podrà optar a realitzar una estada de pràctiques externes en el CCTA durant el curs 2022-23. En el seu moment, la Universitat d'Alacant convocarà les ajudes per a les places que oferisca el CCTA.

Les pràctiques podran dur-se a terme durant el curs 2022-23, amb una duració de 6 mesos ininterromputs, entre les dates de març de 2023 i el 30 de setembre de 2023.  Es concertaran 5 pràctiques amb una ajuda de 650 euros bruts al mes.

Més informació en: https://centroempleo.ua.es/es/conecta-con-empresas/programa-de-mentorizacion-y-gestion-del-talento-universitario-de-la-ua-y-el-ccta-de-banc-sabadell.html