Jornada Seguretat Industrial Universitats 2023 - Eines i Recursos per al compliment de la Seguretat Industrial

Data de la notícia: 20-09-2023

Molts professionals i empreses treballen perquè tot aquest i funcions segons les normes de seguretat industrial i per a això tu eres fonamental si la seguretat industrial és com l'aire no es veu però està a tot arreu.

Aquesta Jornada tracta de conscienciar sobre la importància de la Seguretat Industrial: noves eines de les quals es disposa per a facilitar el compliment reglamentari en seguretat industrial per part de les empreses (SI-*check, formació SI, Portal Indústria …) i la figura de la persona Responsable de Seguretat Industrial. Aquesta Jornada s'emmarca en el Pla d'Acció per a la Promoció de la Seguretat Industrial 2023 i forma part de la Campanya “Si Seguretat Industrial” que es va iniciar l'any 2018 per la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.

A més, com a novetat, enguany comptarem amb unes ulleres de realitat virtual amb les quals mostrar als assistents diferents casos pràctics relacionats amb la Seguretat Industrial.

Seguretat Industrial vídeo 2