Màster de Formació Permanent en BIM Management

Data de la notícia: 01-08-2023

L'EPS posa en marxa el Màster de Formació Permanent en BIM Management

L'EPS posa en marxa el nou MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN BIM MANAGEMENT.

El MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN BIM MANAGEMENT, ha sigut desenvolupat des de diferents departaments de la EPS de la Universitat d'Alacant, tant d'enginyeria civil com arquitectura, amb la finalitat de conformar un Màster vàlid per als camps d'enginyeria, aparelladors i arquitectes.

En el Màster, es treballarà de manera col·laborativa abordant cadascun dels processos per a arribar al disseny complet d'un projecte real. El període de preinscripció al màster és el comprès entre el 15 de juliol i el 24 de setembre de 2023.

Tota la informació relativa al màster, així com la informació per a preinscriure's la podeu trobar en la web:

Per a qualsevol qüestió consulta relativa al màster, podeu posar-vos en contacte amb el director del Màster a través del correu electrònic: oscar.galao@ua.es