Convocatòria pràctiques becades en la UA (Referència PRA-01 / 2023-2024)

Data de la notícia: 28-06-2023

Pràctiques becades en el Vicerectorat de Transformació Digital de la Universitat d'Alacant (atenció a usuaris i usuàries a les sales d'informàtica de lliure accés curse), en concurrència competitiva (REFERÈNCIA PRA-01 / 2023-2024).

Convocatòria de pràctiques becades en el Vicerectorat de Transformació Digital de la Universitat d'Alacant, amb la finalitat de facilitar a l'estudiantat la possibilitat d'aplicar i complementar els coneixements adquirits en la seua formació acadèmica, afavorint l'adquisició de competències que li prepare per a l'exercici de les seues activitats professionals, facilitant així la seua ocupabilitat.

S'atorgaran un número màxim de 9 beques de 570 € bruts mensuals cadascuna d'elles. Duració: De setembre/octubre de 2023 a juliol de 2024.

Requisits, presentació de sol·licituds i altra informació en: