PLADUR: Gal·la de lliurament de premis 33ª Concurs Pladur®

Data de la notícia: 27-06-2023

Tanquem la participació dels estudiants d'Arquitectura de la Universitat d'Alacant en la XXXIII Edició del Concurs de Solucions Constructives Pladur amb un important èxit.

En la gala de lliurament de premis que va tenir lloc a Madrid el passat 23 de juny de 2023, els alumnes Georgi Vangelov Tanchev, Julia Sepúlveda Antón i Lucía Ibáñez de la Guia van ser guardonats amb el Premi a la Millor Solució Constructiva amb el projecte presentat sota el lema: Herança: Arrel, Tija, Cor.

Al mateix temps, els alumnes William Efeiri Blázquez James, Violeta Sansano Pérez i Martina Gramajo van ser guardonats amb l'Esment Ibèric BIM amb el projecte presentat sota el lema: O Celeiro.

És de ressenyar que la Universitat d'Alacant va rebre un reconeixement especial per part de Pladur a l'ésser la universitat que més estudiants i projectes va presentar al concurs.