Aitor Morales Hernández, enginyer de telecomunicació i doctor per la UA, PREMI COIT HISDESAT a la millor Tesi Doctoral en Aplicacions Espacials

Data de la notícia: 09-06-2023
Visites: 1918

La tesi doctoral d'Aitor Morales, enginyer de telecomunicació i doctor per la UA, ha sigut guardona en els Premis a l'Excel·lència en Enginyeria de Telecomunicació del Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació.

El PREMI COIT HISDESAT a la millor Tesi Doctoral en Aplicacions Espacials ha sigut concedit a Aitor Morales Hernández, diplomat de Màster en Enginyeria de Telecomunicació i doctor, per la Universitat d'Alacant.

La seua tesi doctoral, “Study and Proposal of High-Power Handling Capability Microwave Filtering Solutions”, ha sigut dirigida per Stephan Marini i Miguel Ángel Sánchez Soriano, tots dos professors del Departament de Física, Enginyeria de Sistemes i Teoria del Senyal de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, i membres de l'Institut Universitari de Física Aplicada a les Ciències i les Tecnologies.

Aquest premi és un dels Premis a l'Excel·lència en Enginyeria de Telecomunicació en la seua XLIII convocatòria, premis que han sigut atorgats pel Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació avui 9 de juny de 2023 a Madrid.

Enhorabona a Aitor Morales i als seus tutors!
# orgullEPSAlicante #orgullUA

Imatge: Defensa de la tesi doctoral premiada. D'esquerra a dreta, Miguel Ángel Sánchez, Aitor Morales i Stephan Marini.