JORNADA: LA PROTECCIÓ DEL PROGRAMARI MIRANT Al FUTUR

Data de la notícia: 29-05-2023

El 6 de juny de 2023, l'àrea de patents del Servei de Transferència de Resultats d'Investigació (OTRI UA) i el despatx Tribalyte Idees organitzen la jornada oberta: "LA PROTECCIÓ DEL PROGRAMARI MIRANT Al FUTUR".

Aquesta jornada, presencial i gratuïta, serà una oportunitat per a conèixer l'últim en protecció del programari i intel·ligència artificial de la mà d'experts en la matèria i amb un format que combinarà sessions expositives i reunions amb Tribalyte Idees per a l'assessorament personalitzat. Aquells participants interessats a concertar aquestes reunions amb Tribalyte Idees hauran d'escriure prèviament a patentes.otri@ua.es  abans del 31 de maig.

Més informació:

• Horari: sessions de 9.00 a 13.00 i reunions de 15 minuts a partir de les 15.30.
  • Lloc: sessions en l'Edifici Germà Bernàcer-*Salón de Actos i reunions en l'Edifici Polivalent III-Sala de reunions (0024P1119).
  • Programa
  • Inscripcions: emplene el formulari de registre abans del 31 de maig.