#UAContenidos presentacions finals

Data de la notícia: 28-05-2023

Logo Grande

Dilluns 29 de maig a les 11.00, Sala d'actes de la EPS 1 i directe en Youtube, presentacions finals de l'itinerari de Gestió de Continguts d'Enginyeria Multimèdia.

Aquest dilluns 29 de maig, a les 11.00, es realitzarà en la sala d'actes de la EPS 1 les presentacions finals de l'itinerari de gestió de continguts en el qual es presentaran els 6 projectes desenvolupats per l'alumnat de 4t d'Enginyeria multimèdia.

Cartell *UAContenidos

Després de la presentació estarà amb nosaltres Claudia Cambra Mompó, Enginyera Multimèdia i emprenedora, apassionada pel món digital i la millora dels problemes del dia a dia. CEO i Co-founder SILOCOMO. Silocomo és una aplicació que recomana restaurants a persones amb al·lèrgies, intoleràncies alimentàries o dietes veggie. Alguns dels reconeixements més importants són l'entrada en l'ecosistema de Marina d'Empreses - Llançadora (València) i ser el projecte guanyador en diversos programes: Explorer - Banc Santander (UA), Premis Fundeun, 5UCV-Startup, Premis Impuls, DoeActua, entre altres.

Més info en https://eps.ua.es/es/ingenieria-multimedia/gestioncontenidos/proyectos22-23/presentacion-final.html