#UAGames 2023 Production Pitches amb Juan Peralta

Data de la notícia: 25-05-2023

Dimarts 30 de maig. Saló Actes EPS I. 11.00h: Pitches de producció dels #UAGames (10 videojocs de Multimèdia curs 2022/23), amb Juan Peralta com a productor. 12.45h: Xarrada de Juan sobre la situació actual de la indústria del videojoc.

Us convidem a l'esdeveniment oficial de presentació dels videojocs #UAGames 2023.

• Dimarts, 30 de maig. Sala d'actes de l'EPS I, Retransmissió en directe a través del Canal YouTube UA
    • 11:00h - 12:30h: Pitches de producció dels 10 grups de videojocs d'Enginyeria Multimèdia desenvolupats en el curs 2022/23.
    • 12:45h - 13:30h: Xarrada de Juan Peralta sobre la indústria del videojoc.
Juan Peralta, CEO en Flynn's Arcade i professor a Florida Universitària, i actualment treballa en la millora de l'experiència d'usuari de plataformes d'aprenentatge en línia. Anteriorment he desenvolupat projectes de programari en col·laboració amb molts altres investigadors. Alguns d'aquests projectes tracten sobre la visualització de fluxos de dades complexes (tant sèries temporals com longitudinals), el disseny de solucions innovadores per a nous continguts o productes, la creació de vídeos de formació i jocs. Les seues àrees d'interès són l'animació 3D, interacció persona-ordenador, ludificació, IA, i l'aprenentatge automàtic.

Ramón avaluarà els videojocs de les i els estudiants d'Enginyeria Multimèdia com a productes de mercat. Després de la seua avaluació, ens transmetrà la seua experiència en el sector en una interessant xarrada que no podeu perdre-us.

Esperem comptar amb la vostra assistència, presencial o virtual.

Més info en el següent enllaç: