XXIV Marató d'Ocupació i Emprenedoria

Data de la notícia: 10-05-2023

El pròxim 11 de maig celebrarem la XXIV edició del fòrum d'ocupació universitària 'Marató d'Ocupació i Emprenedoria' organitzada pel Vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat, a través del Centre d'Ocupació, entre les porxades de la Biblioteca General i l'Aulari II de la nostra Universitat.

Un any més, la Marató d'Ocupació i Emprenedoria constituirà un lloc de trobada de summe interès per a estudiants, titulats i titulades, empreses, institucions i altres entitats participants. Tindrà lloc en les porxades de la Biblioteca General de 9 a 18h.

Us convidem a més a participar en el recorregut institucional que comptarà amb la presència de la Rectora de la Universitat d'Alacant i començarà a les 12.00 h del matí.

Tota la informació sobre la Marató d'Ocupació i Emprenedoria es pot consultar en el següent enllaç: