Presentació del nou Màster Universitari en Enginyeria Biomèdica - curs 23/24

Data de la notícia: 04-05-2023

El pròxim 15 de maig se celebrarà la jornada de presentació del nou Màster Universitari en Enginyeria Biomèdica que s'iniciarà el pròxim curs 2023**-2024 a l'Escola Politècnica Superior.

El pròxim 15 de maig se celebrarà la jornada de presentació del nou Màster Universitari en Enginyeria Biomèdica que s'iniciarà el pròxim curs 2023-2024 a l'Escola Politècnica Superior.

El Màster Universitari en Enginyeria Biomèdica (MUIB) és una formació avançada de caràcter pràctic que té per objecte enfortir l'especialització en enginyeria -dissenye, tecnologia, mecànica i informàtica-, que permeta als alumnes/as obtenir capacitats per a comprendre, definir, idear, desenvolupar i generar solucions òptimes a problemes tècnics concrets en l'àmbit biomèdic.

Aquest programa d'estudis se centra en el disseny i desenvolupament de tecnologies sanitàries **disruptivas i innovadores que siguen capaces d'assistir en el diagnòstic i tractament dels pacients, que permeten millorar la salut i qualitat de vida de les persones.

Els continguts del programa s'estableixen cobrint un ampli espectre de teoria i pràctica, impartits de manera consecutiva i anàloga a les fases naturals de qualsevol projecte d'enginyeria biomèdica. Per tant, la docència s'inicia amb continguts més generals com a investigació sanitària, certificació sanitària i metodologia projectual, passant per continguts tecnològics que es poden implementar en els projectes (bioimpresión, robòtica, electrofisiologia, integració de sistema, realitat virtual, etc.), i es conclou amb un mòdul específic en Biomodelos amb el seu propi recorregut projectual.

Per a més informació: https://eps.ua.es/master-en-ingenieria-biomedica