Aquesta segona vegada, amb la teua ajuda, serem la primera universitat: 2a enquesta sobre la salut mental de l'estudiantat de les universitats espanyoles

Data de la notícia: 03-05-2023

El Ministeri d'Universitats està realitzant un diagnòstic nacional sobre la salut mental de l'estudiantat de grau, màster i doctorat de totes les universitats públiques i privades espanyoles. Aquest diagnòstic es realitza en dues tandes. Una primera enquesta es va dur a terme a la fi de l'any passat i ara, fins al 22 de maig, està obert el període per a realitzar la segona fase del diagnòstic.

En la primera fase, la Universitat d'Alacant va quedar en segona posició, entre totes les universitats espanyoles, en nombre de participants. Aquesta vegada volem ser la primera.

Volem agrair-te la teua participació en la primera fase, si ho vas fer i animar-te, en qualsevol cas, al fet que participes en aquesta ocasió.

Les dades que obtinguem de l'estudiantat de la #UA ens ajudaran a atendre les necessitats en matèria de salut mental, previndre i dissenyar accions específiques.

Novament et necessitem. Anima't perquè ajudant-nos t'ajudem.

Unitat de Psicologia i Resiliència.
Enllaç de l'Enquesta: https://encuestas.uv.es/index.php/434346?lang=ca