Visita d'obra a l'Hotel Vila Universitària

Data de la notícia: 01-04-2023

Visita de estudiantes y profesorado del Grado de Arquitectura Técnica al Hotel Villa Universitaria.

Fantàstica visita d'obra a l'Hotel Vila Universitària, amb els estudiants de l'assignatura de Construcció "d'Elements no Estructurals II" del Grau d'Arquitectura Tècnica de la Universitat d'Alacant.

L'alumnat ha tingut l'oportunitat de conèixer de primera mà l'avanç de l'obra i veure "in situ" la resolució de trobades en la fase d'acabats, així com la integració de les nombroses instal·lacions.

Volem agrair a Víctor Pacheco, Cap de Grup Departament Edificació Residencial en Aitana ACS S.L., l'oportunitat de poder realitzar la visita, així com l'excel·lent acolliment, l'interessant recorregut que ens han preparat amb nombroses explicacions i resolució de detalls constructius.