Circular Innovation Hackathon

Data de la notícia: 31-03-2023

Els dies 21 i 22 d'abril es llança una competició d'innovació en col·laboració amb empreses com Endesa, Iberostar o Hotelbeds. Serà un esdeveniment híbrid, per la qual cosa podran participar tant de manera online com presencial. L'objectiu principal de l'esdeveniment és solucionar reptes que tenen les empreses líders de Balears relacionats amb l'economia circular, per a ajudar a la transició sostenible de les Illes Balears. **24h per a transformar Balears Treballa amb empreses líders ¿Vols treballar amb empreses líders?

Els dies 21 i 22 d'abril tenim una cita amb el futur!
El Circular Innovation Hackathon és un esdeveniment en el qual podràs conèixer des de dins
diverses de les empreses líders de Balears.
Hi haurà 8.000€ en premis, 200 places limitades i reptes reals relacionats amb l'economia circular
¡Tot en 24 hores! Podràs participar tant de manera online com presencial
¡El procés d'inscripció ja ha començat! Pots inscriure't per ací com preferisques en equip de 5,
4, 3, 2 o de manera individual ¡L'equip del CIH s'encarregarà de connectar-te! Tancament d'inscripcions el 5