Sara María Abdelsadok guanya el primer premi de la X Olimpíada de Teleco a Alacant

Data de la notícia: 28-03-2023

Una estudiant de primer de batxillerat del Col·legi Don Bosco Salesianos, primer premi de la X Olimpíada de Teleco a Alacant celebrada a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant.

Sara María Abdelsadok Galiana, estudiant de primer de batxillerat del Col·legi Don Bosco Salesianos, ha guanyat el primer premi de la X Olimpíada de Teleco a Alacant celebrada divendres passat 17 de març de 2023.

Sara va realitzar una extraordinària i completíssima presentació d'un projecte de domòtica explicant els actuals avanços i proposant una casa viable en el context dels Objectius Desenvolupament Sostenible (ODS).

Un gran projecte des del punt de vista tècnic que a més ens inspira i anima a introduir tecnologies domòtiques en la llar per a millorar la nostra qualitat de vida.

Enhorabona Sara!!!

Imatge de Sara en finalitzar l'exposició del seu projecte

Sara, guanyadora de les X Olimpíades de Teleco a Alacant, al costat del professorat avaluador de la prova: Mariela Álvarez, Jorge Azorín, Cristian Neipp, Manuel Pérez i Encarnación Gimeno (d'esq. a dta.)