Neteja d'una platja del Campello per l'EPS de la UA i Caja de Ingenieros

Data de la notícia: 24-03-2023

El próximo 1 de abril realizaremos una recogida voluntaria de residuos en la Playa Muchavista de El Campello con el apoyo de la Fundación Caja de Ingenieros.

Dissabte que ve 1 d'abril de 2023 realitzarem una neteja de residus a la Platja Muchavista del Campello. Es tracta d'una activitat voluntària i de conscienciació.

Aquesta activitat s'organitza des de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, està emmarcada en un conveni amb la Fundació Caixa d'Enginyers i compta amb la col·laboració de l'Ajuntament del Campello.

Per a participar és important que t'inscrigues en:

+INFO:
  • Hora d'inici de l'activitat: 9.30 hores.
  • Hora de finalització de l'activitat: Sobre les 12.00 hores.
  • Localització: Platja Muchavista, El Campello. Punt de trobada: TRAM Línia 3 Parada Muchavista (al costat de Bar Popeye en Av. Jaume I el Conqueridor, 104, 03560 El Campello, Alacant).
  • Important portar una gorra o barret, aigua per a consum propi i protector solar.
  • Materials per a la neteja: podeu portar algun colador per a arreplegar microplàstics, rasclet i algun bidó d'aigua buit per a arreplegar burilles (veure imatges).

• Descarregueu en els vostres mòbils l'aplicació Marnoba per a poder registrar el fem arreplegat.

Per a dubtes, contacteu amb subdireccion.comunicacion@eps.ua.es

Així va ser en 2022 - Notícia EPS i imatges:
Moltes gràcies per la vostra implicació. Ens veiem el dissabte 1 d'abril!