#UAContenidos Devcon 2023

Data de la notícia: 21-03-2023

Jornades sobre el desenvolupament d'aplicacions per a la gestió de continguts

Des del grau d'Enginyeria Multimèdia - Itinerari de Gestió de Continguts, s'organitzen les jornades UAContenidos Devcon el dia 3 d'abril 2023, de 9.30 a 13.00 i de 15.30 a 18.15, al pati interior i sala d'actes de la EPS.

Aquestes jornades tenen un doble objectiu:

• D'una banda mostrar els productes que els alumnes deº 4 de Ing. Multimèdia estan desenvolupant durant el curs acadèmic a través del ABP (Aprenentatge Basat en Projectes). Aquests productes consisteixen en aplicacions web amb sofisticades i innovadores interfícies 3D a través de les quals oferir serveis de gran importància professional.

• D'altra banda, és un dia en què diversos ponents, tots diplomats de la UA en el grau de multimèdia, ens comptaran la seua experiència en el món laboral, en diferents àmbits, des de la direcció de projectes a l'emprenedoria, passant pel teu primer treball.

L'assistència és gratuïta.

Us esperem!!!