#UAGames DevCon 2023

Data de la notícia: 15-03-2023
Visites: 2064

Logo Grande

Esdeveniment que uneix a desenvolupadors de videojocs, estudis, projectes de videojocs i estudiants. Data: Dimarts 4 d'Abril, de 10.00 a 18.30 h. Lloc: EPS I

Després de la primera edició del #UAGames DevCon, arriba la segona edició de l'esdeveniment que uneix a desenvolupadors de videojocs, estudis, projectes de videojocs i estudiants. En UAGames DevCon 2023 s'ajuda els estudiants a entrar en la indústria del videojoc, i a la indústria a conèixer i descobrir els nous talents en formació.

Egressats de la Universitat d'Alacant impartiran xarrades tècniques i sobre la seua experiència professional en empreses capdavanteres de videojocs com Mediatonic Games, Counterplay Games, Herobeat Studios o Smilegate Barcelona. Jon Cortazar, fundador de Relleu, ens contarà que habilitats són necessàries per a treballar en la indústria del videojoc en el seu keynote "¿Tens el que cal tenir? (per a treballar en Videojocs)".

Els estudis formats per estudiants deº 4 d'Enginyeria Multimèdia exposaran els seus videojocs en desenvolupament durant tota la jornada. Podreu ser els primers a provar-los i participar en els seus desenvolupaments aportant la vostra opinió i idees.

Us esperem, no us ho podeu perdre!

Més info en el següent enllaç.