Així va ser l'última conferència del Mes Cultural i de Divulgació EPS a càrrec del CCTA i A&AI del Banc Sabadell

Data de la notícia: 03-03-2023

Amb la conferència 'Innovació i experimentació a Alacant. Model de Data Analytics i IA en Banc Sabadell' tanquem el nostre calendari d'activitats del Mes Cultural i de Divulgació de l'Escola Politècnica Superior 2023.

Dimecres passat dia 1 de març va tenir lloc l'última activitat del Mes Cultural i de Divulgació de l'EPS 2023 abans de la seua clausura; la conferencia “Innovació i experimentació a Alacant. Model de Data Analytics i IA en Banc Sabadell” pel CCTA-Centre de Competències Tecnològic d'Alacant i equip de Data Analitics de BS.

En la interessant xarrada van participar Susana Soler, directora del CCTA del Banc Sabadell, al costat de quatre membres més del seu centre.

"Les plataformes tecnològiques han de passar de treballar amb regles automàtiques a obeir a sistemes intel·ligents simulant el raonament humà. En això consisteix la IA i en Banc Sabadell tenim una aposta clara per la innovació en aquests temes", va comentar Susana Soler.

Un dels reptes actuals en el Banc Sabadell és evolucionar gràcies al treball de professionals “amb coneixement avançat per a explorar i interpretar la informació continguda en les dades, extraient el màxim valor”, amb la finalitat de personalitzar els seus productes i serveis i prendre decisions estratègiques de negoci.

Moltes gràcies al Centre de Competències Tecnològic d'Alacant i a l'equip de Data Analitics i IA de Banc Sabadell per compartir la vostra experiència i fer partícips de les vostres línies futures de treball al nostre estudiantat.

Vídeo de la conferència: https://vertice.cpd.ua.es/278302