Jornada AlertCops - Ministeri de l'Interior

Data de la notícia: 01-03-2023

Dimarts que ve 7 de març de 2023, l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant i la Secretaria d'Estat de Seguretat del Ministeri de l'Interior organitzen una jornada sobre AlertCops, l'aplicació mòbil per a millorar i facilitar l'accés a determinats serveis públics de seguretat ciutadana (https://alertcops.ses.mir.es).

La jornada constarà de sessions interactives de 25 minuts sobre les noves funcionalitats que incorporarà l'App AlertCops i en la qual participa la Universitat d'Alacant. En cada sessió, els assistents podran participar en l'avaluació i test d'aquestes noves funcionalitats i rebran un obsequi per part de l'equip de AlertCops.

Una d'aquestes noves funcionalitats és la geolocalització de telèfons intel·ligents en zones sense cobertura de telefonia mòbil, desenvolupada pel professor José Ángel **Berná Galiano, membre del Departament de Física, Enginyeria de Sistemes i Teoria del Senyal. Aquesta funcionalitat permetrà una major rapidesa en la cerca i localització de persones desaparegudes.

Vídeo demostratiu de AlertCops: https://www.youtube.com/watch?v=-bfth9zrxfo

El programa de la jornada es desenvoluparà en diverses sessions per a facilitar l'assistència a tots aquells interessats.

Data: Dimarts 7 març de 2023
Lloc: Sala d'actes Edifici Politècnica IV

10.00 Bienvenida i primera sessió.

Sr. Virgili Gilart Iglesias. Director de l'Escola Politènica Superior (**EPS). Universitat d'Alacant.

Sr. Francisco Alonso Batuecas. Cap d'Infraestructura i Comunicacions de la Secretaria d'Estat de Seguretat. Ministeri de l'Interior.

Sr. José Ángel Berná Galiano. Dpto. de Física, Enginyeria de Sistemes i Teoria del Senyal. EPS. Universitat d'Alacant.

11.30 Segona sessió.

13.15 Tercera sessió.

Persona de contacte: José Ángel Berná (jberna@ua.es).