Jornada de difusió del Máster ICCP amb la participació del Degá del Col·legi

Data de la notícia: 20-02-2023

El director del Màster ECCP convida al Degà del Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports, Sr. Javier Machi, a una jornada de difusió de la professió en la EPS-UA

Divendres que ve 3 de març a les 10.30 en la Sala d'actes de l'Edifici Politècnica IV tindrà lloc una jornada de difusió de l'Enginyeria de Camins, Canals i Ports en la UA, dirigida principalment a les alumnes i alumnes que estan cursant actualment el Grau en Enginyeria Civil a la nostra Escola Politècnica Superior.

La jornada està organitzada per la Direcció del Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports (MECCP) i la Junta Rectora del Col·legi Oficial d'Enginyers de Camins, Canals i Ports (COICCP) a la Comunitat Valenciana. Tindrà una duració aproximada d'hora i mitja i comptarà amb els següents participants:
  • Javier Machi, Degà del COICCP a la Comunitat Valenciana
  • Mª Carmen Castro, Vicedegana del COICCP a la Comunitat Valenciana
  • F. Borja Varona, Director del MECCP en la UA.
En aquesta jornada s'abordaran temes com la col·legiació obligatòria per a l'exercici de la professió, les vies d'accés al MECCP per a estudiants de Grau en Enginyeria Civil en la UA i la situació actual del mercat laboral per a aquesta professió, caracteritzada per una extraordinària demanda de titulades i titulats.