Estudiants EPS reben premi de la Càtedra Vectalia Mobilitat pel seu TFG/TFM

Data de la notícia: 14-02-2023

L'empresa Vectalia ha reconegut els sis millors treballs de fi de grau i fi de màster (TFG i TFM) relacionats amb la mobilitat desenvolupats per estudiants de la Universitat d'Alacant durant els cursos 2020-2021 i 2021-2022.

El grup Vectalia ha decidit impulsar premis als millors TFG i TFM dels nostres estudiants a través de la Càtedra Vectalia Mobilitat. La seua intenció és que promoguen la investigació i el talent en l'àmbit general de la gestió de la mobilitat i el transport per a afrontar reptes de futur, a través d'una acció que s'emmarca dins de la Responsabilitat Social Corporativa de l'empresa.

El lliurament dels premis es va celebrar el 3 de febrer de 2023 i va comptar amb la presència del Vicerector d'Infraestructures de la UA, Salvador Ivorra, el director de l'Escola Politècnica de la UA, Virgilio Gilart, el director de la Càtedra, Maurici Úbeda i diversos responsables del grup Vectalia: Raúl Cantero, Transport de Viatgers, Antonio Agudo, Serveis Corporatius i Ezequiel Moltó, de Comunicació.

Enhorabona a tots! Enhorabona al nostre estudiantat premiat!

Relació de premis TFG:
  • Primer premi va recaure en el treball "Alacant, ciutat dotacional i sostenibilitat" que desenvolupa un model per a valorar la proximitat de les dotacions als usuaris i ha sigut elaborat per Francisco Vinal Martínez, estudiant de l'EPS (1.000 euros).
  • Segon lloc va ser per a "Estudi de ciclabilitat de la infraestructura ciclista del municipi d'Alacant" en el qual es desenvolupa un exhaustiu estudi de la xarxa ciclista de la ciutat, que va dur a terme Belén Márquez Alhambra, estudiant de l'EPS (600 euros).
  • Tercer premi per a Acceptació "dels cotxes híbrids i elèctrics", que realitza un estudi de màrqueting sobre la valoració del cotxe elèctric en els motius de compra dels usuaris, desenvolupat per Marina Guillén Davó (400 euros).

Quant als Treballs de Fi de Màster:
  • Primer premi va ser per a Maxim Stog (estudiant EPS) i el seu Projecte de construcció per a la interconnexió de les línies 1 i 4 de la xarxa del TRAM a la Platja de Sant Joan, que desenvolupa la connexió de totes dues línies per a maximitzar l'eficiència del sistema tramviari de la ciutat (1200 euros).
  • Segon premi ho va guanyar Pau Lluna Soler (estudiant EPS), que va presentar "e-Rural: un sistema multimodal en l'entorn rural d'Alacant", un nou estudie sobre les capacitats logístiques de l'interior de la província d'Alacant, en el qual destaca un grafisme d'elevada qualitat (800 euros).
  • Tercer premi es va lliurar a Víctor Manuel Romero Ojeda (estudiant EPS), autor de Projecte "de millora de la mobilitat ciclopeatonal mitjançant estructura d'enllaç entre les ciclorrutas CR*-86, CR*-EL20 i CR*-8615 (Elx)", que dóna solució a la interrupció de la pista ciclista de la Via Parc en el seu encreuament amb la Ronda aquest d'Elx (600 euros).

Notes de premsa: