L'estudiantat de l'Escola Politècnica Superior podrà realitzar les seues pràctiques, TFG o TFM a La Nucia

Data de la notícia: 07-02-2023

Gràcies al conveni signat ahir, a partir d'aquest curs 2022-2023 l'estudiantat de l'Escola Politècnica Superior d'Universitat d'Alacant podrà realitzar les seues pràctiques en empresa, TFG o TFM a l'Ajuntament de La Nucia.

A partir d'aquest curs 2022-2023 l'estudiantat de l'Escola Politècnica Superior d'Universitat d'Alacant podrà realitzar les seues pràctiques en empresa, TFG o TFM a La Nucia, gràcies al conveni que s'ha signat amb l'Ajuntament de la Nucia.

L'objectiu final és que coneixements adquirits i investigacions dutes a terme en l'EPS de la UA puguen aplicar-se a La Nucia, perquè hi haja “una vertadera transferència de coneixement a la societat i La Nucia es beneficie d'ella, d'una banda, i els nostres investigadors i alumnes completen el seu treball i investigació, i veient la seua aplicació pràctica, es beneficien també” va apuntar Virgilio Gilart, director de l'EPS.

La jornada de treball en la qual es va tancar l'acord, es va celebrar ahir al Estadi Olímpic Camilo Cano de La Nucia. Per part de l'Escola Politècnica Superior van assistir el seu director Virgilio GilartCarlos Rizo coordinador acadèmic de Pràctiques en Empresa i Relacions Institucionals, Mireia Sempere subdirectora de Coordinació i Planificació, Josué Nescolarde subdirector de Postgrau i Estudiants, i María José Moya subdirectora d'Infraestructures i Espais. Per part de l'Ajuntament van assistir Pedro Lloret, primer tinent alcalde, Miguel Ángel Ivorra, regidor d'Urbanisme i Sergio Villalba, regidor d'Educació i Esports.

Aquest acord de col·laboració entre l'Escola Politècnica Superior i La Nucia suposa un pas més en la magnífica relació entre l'Ajuntament de La Nucia i la Universitat d'Alacant iniciada fa ja 36 anys, i consolidada des de 2001 amb la creació de la Seu Universitària de La Nucia de la UA.

Nota de premsa: