Han tornat.... Accenture Academies Online - ¡Que no te les expliquen!

Data de la notícia: 02-02-2023

S'acosta l'última edició per a aquest curs acadèmic de les Accenture Academies Online.  Durant els 3 anys de vida del programa, els nostres professionals han compartit i continuen  compartint el seu coneixement amb els estudiants i professors dels nostres Centres Targets.  Les valoracions positives, ens han animat a continuar renovant edició a edició noves temàtiques tecnològiques que Accenture està aplicant en els projectes.

Per a aquesta nova edició, tornem a comptar amb quatre sessions i cadascuna comptarà amb professionals experts: Metaverso, Intel·ligència Artificial o Plataformes Cloud i com a tancament una sessió enfocada a millorar el perfil professional en RRSS.