Premi Càtedra Vectalia-Mobilitat a un TFG d'Arquitectura Tècnica

Data de la notícia: 14-01-2023

La Càtedra Vectalia-Mobilitat de la Universitat d'Alacant atorga un Primer premi a un TFG del grau en Arquitectura Tècnica.

L'estudiant Francisco Vinal Martínez, egressat del grau en Arquitectura Tècnica, ha sigut guardonat amb el “Primer premi a Treballs Fi de Grau de la Càtedra Vectalia-Mobilitat de la Universitat d'Alacant”, corresponent a l'any 2022 i dotat amb 1000 €.

El treball fi de grau es titula “Alacant, ciutat dotacional i sostenibilitat”, va ser defensat en la convocatòria C3 del curs 2021-22 a l'Escola Politècnica Superior d'Alacant. El TFG pot consultar-se en el repositori de la Universitat d'Alacant (RUA).

En el TFG es realitza un estudi sobre la proximitat de la població a diversos serveis dotacionals essencials a la ciutat d'Alacant, mitjançant l'ús de sistemes d'informació geogràfica. Posteriorment es plantegen solucions per a disminuir les distàncies a aqueixos equipaments i intentar que Alacant siga una ciutat més sostenible.

Ens alegrem per aquest reconeixement que posa en valor l'alta qualitat dels treballs fi de grau que es realitzen en Arquitectura Tècnica. Felicitem el nostre company Francisco Vinal per aquest premi com a reconeixement a la qualitat del seu treball.