Seminari Gratuït sobre Gestió de la Ciberseguretat - Màster de Ciberseguretat de la EPS

Data de la notícia: 03-01-2023

Les competències en ciberseguretat són bàsiques en un bon professional relacionat amb el món de la tecnologia, però és una àrea molt extensa i que requereix d'amplis coneixements. És per això que des del Màster de Ciberseguretat de la EPS organitzem un seminari centrat en aquesta ocasió en la gestió de la ciberseguretat.

El seminari tindrà lloc el pròxim dia 11 de gener de 2023, de 16.00 a 20.00, en format ONLINE. Aquests seminaris formen part de la formació que reben els alumnes del Màster de Ciberseguretat i són impartits per professionals de reconegut prestigi. En aquest cas el seminari l'impartirà Sra. María Teresa Moreno García, analista de seguretat i ciber intel·ligència de l'empresa S2 Grup.

Si estudies Informàtica, Multimèdia o Telecomunicacions i vols conèixer de primera mà algunes de les matèries que s'aprenen en el màster de ciberseguretat, registra't en aquest formulari: inscripció

I t'enviarem l'enllaç perquè pugues accedir al seminari online de manera gratuïta.

Qualsevol dubte pots contactar amb director.masterciberseguridad@eps.ua.es

Salutacions