Pràctiques en el CCTA Banc Sabadell 2022-23

Data de la notícia: 22-12-2022

Les pràctiques podran dur-se a terme durant el curs 2022-23, amb una duració de 6 mesos ininterromputs, entre les dates de març de 2023 i el 30 de setembre de 2023. La jornada de pràctiques serà de 25 hora setmanals. Es concediran un màxim de 5 ajudes per a 5 pràctiques, amb un import de 650 euros bruts al mes cadascuna. Convocatòria d'ajudes de la Fundació Banc Sabadell per a la realització de pràctiques en el Centre de Competències Tecnològic d'Alacant (CCTA) del Banc Sabadell.

Requisits

Podrà optar a aquestes ajudes l'estudiantat que complisca tots aquests requisits:

• Estar matriculat en un grau, màster oficial o propi, o doctorat de la UA durant el curs acadèmic 2022-23 que estiga relacionat preferentment amb les tecnologies de la informació i la comunicació, i, en el cas del grau, haver superat en el moment de la sol·licitud, un mínim de 120 crèdits del pla d'estudis.
  • Ser nacional o resident permanent en algun estat de la UE durant el període de realització de la pràctica.
  • Complir els requisits per a poder realitzar unes pràctiques externes, segons la normativa aplicable (Normativa de Pràctiques Externes de la Universitat d'Alacant). Especialment, mantenir la condició d'estudiant durant la realització de les pràctiques i no sol·licitar l'expedició del títol universitari si se superen tots els crèdits del pla d'estudis matriculat abans o durant les pràctiques.
  • No ser beneficiari/a d'una altra ajuda econòmica que tinga la mateixa finalitat durant el període de duració de les pràctiques (a excepció de les beques d'ajudes a l'estudi), per la qual cosa en cas de coincidència s'haurà de renunciar a l'altra beca perquè aquesta siga adjudicada. Així mateix, serà incompatible amb la percepció de sous o salaris que impliquen vinculació contractual o estatutària de la persona interessada amb la Universitat d'Alacant.

Inscripció

El termini d'inscripció estarà obert des del 12 de desembre de 2022 al 10 de gener de 2023 a les 23.59 hores.

L'estudiantat s'inscriurà a través d'UA Cloud mitjançant instància genèrica dirigida al vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat.

En el formulari d'inscripció de la UA haurà d'adjuntar-se la següent documentació:

1. Curriculum vitae i carta de motivació
  2. Còpia del certificat o document acreditatiu de coneixements d'idiomes i d'aquells mèrits que aportació l'o l'estudiant.

Més informació sobre els criteris  i el procediment d'assignació en la convocatòria publicada en BOUA.

Calendari previst de gestió

• Termini de sol·licitud: del 12 de desembre de 2022 al 10 de gener de 2023
  • Llistat provisional d'admesos i exclosos: 14 de gener de 2023
  • Llistat definitiu d'admesos i exclosos: 19 de gener de 2023