IV Concurs Internacional inHAUS - Dissenya la teua casa modular

Data de la notícia: 29-11-2022

Informació sobre l'IV Concurs Internacional “inHAUS LAB – Dissenya la teua casa modular” per a estudiants i acabats de titular.

Els primers premis en les diferents categories estan dotats amb 2.000 euros + les royalties per la construcció d'aqueixos models, que s'incorporen a l'ampli catàleg de inHAUS, en la col·lecció New Talents.

A més, dos guanyadors i altres participants en el concurs han entrat a formar part de l'equip inHAUS.

Poden participar a nivell internacional tant estudiants com acabats de titular (de 2018 d'ara en avant) d'Arquitectura, disseny i altres disciplines relacionades amb el sector.

Aquest és el link amb totes les bases:

Ací estan les bases, inscripció, brífing, FAQ, jurat i tota la informació i enllaços de descàrrega (de bases en pdf i de plantilla de participació).