La UA reconeix a Ariadna García Gras, egressada de l'EPS, amb el millor Treball Final de Màster en Càtedra de Responsabilitat Social 2022

Data de la notícia: 20-11-2022

Ariadna García Gras, estudiant del Màster en Enginyeria Química a l'Escola Politècnica Superior de la UA, guanyadora del primer premi de la Càtedra de Responsabilitat Social del Vicerectorat d'Inclusió, Igualtat i Responsabilitat Social, pel seu TFM.

Ariadna García Gras, estudiant del Màster en Enginyeria Química de la Universitat d'Alacant, ha sigut guanyadora del primer premi de la Càtedra de Responsabilitat Social concedit pel Vicerectorat d'Inclusió, Igualtat i Responsabilitat Social, pel seu Treball Fi de Màster: "Anàlisi comparativa de Cicle de Vida en sistemes d'envasament d'aigua"'.

Aquests premis reconeixen els Treballs Fi de Grau i Treballs Fi de Màster, i suposen un al·licient per a donar visibilitat a les investigacions realitzades entorn de les temàtiques propostes i la difusió de les seues conclusions, amb l'objectiu de fomentar la investigació, sent això últim la clau per a la construcció de societats més inclusives, sostenibles i que aposten per la igualtat d'oportunitats.

El Treball Fi de Màster d'Ariadna, "Anàlisi comparativa de Cicle de Vida en sistemes d'envasament d'aigua", va ser tutoritzat per Julia Moltó Berenguer, professora titular del Departament d'enginyeria Química de la Universitat d'Alacant, i el seu objectiu principal és la identificació i quantificació de les càrregues ambientals associades a dos tipus de sistemes d'envasament d'aigua, botelles de **PET i botelles en format Tetra Brik. Per a dur a terme aquesta quantificació, s'utilitza la metodologia de l'Anàlisi de Cicle de Vida, ACV.

Imatge: D'esquerra a dreta, Julia Moltó i Ariadna García.