Ja és ací laª 5 edició de Vodafone Campus Lab!

Data de la notícia: 18-11-2022

Participa en laª 5 edició de Vodafone Campus Lab!

La nova edició de Vodafone Campus Lab, ja és ací! A partir del pròxim mes de febrer podràs viure al costat d'experts de Vodafone l'experiència d'aprenentatge i innovació online més tecki. Continua llegint i assabenta't de tot!
Durant aquesta aventura hauràs de treballar en equips multidisciplinaris per a resoldre reptes centrats en els ODS. ¡Però no sols això! A través d'aquesta experiència podràs desenvolupar el teu pensament crític, obtenir un coneixement digital actualitzat, i molt més! Sona bé, eh?
Per què apuntar-se a Vodafone Campus Lab?
  • Milloraràs la teua ocupabilitat.
  • Afrontaràs un gran repte professional.
  • Podràs conèixer des de dins com és treballar en una gran empresa i sentir la seua proximitat.
  • Tots els participants de l'equip guanyador rebran una beca formativa per a unir-se a Vodafone, a més d'un xec regal de€1.000 .
Si eres estudiant d'últims cursos de grau o màster o FP d'especialitats com a Enginyeria, Informàtica, Cloud Computing, 5G, Ciberseguretat, etc… inscriu-te en l'experiència més TOP del gegant tecnològic!

Vull apuntar-me!