Seminari Ciberseguretat Industrial

Data de la notícia: 16-11-2022

Seminari sobre ciberseguretat industrial organitzat pel Màster de Ciberseguretat de la EPS

Les competències en ciberseguretat són bàsiques en un bon professional relacionat amb el món de la tecnologia, però és una àrea molt extensa i que requereix d'amplis coneixements. És per això que des del Màster de Ciberseguretat de la EPS organitzem un seminari centrat en la seguretat dels sistemes industrials.

El seminari tindrà lloc el pròxim dia 21 de desembre de 2022, de 16.00 a 20.00, en format ONLINE a través de les sales virtuals de UACloud. Aquests seminaris formen part de la formació que reben els alumnes del Màster de Ciberseguretat i són impartits per professionals de reconegut prestigi. En aquest cas el seminari l'impartirà Sr. Gonzalo Che Tortola, subdirector de Ciberseguretat Industrial de l'empresa S2 Grup.

Si estudies Informàtica, Multimèdia o Telecomunicacions i vols conèixer de primera mà algunes de les matèries que es veuen en el màster de ciberseguretat, registra't en aquest formulari: inscripció

Qualsevol dubte pots contactar amb director.masterciberseguridad@eps.ua.es