Resolució Concessió Definitiva de Beques Col·laboració amb Departaments 2022-2023

Data de la notícia: 09-11-2022

Publicada en la pàgina web del Ministeri d'Educació i Formació Professional, la Resolució de la Directora General de Planificació i Gestió Educativa per la qual es concedeixen les Beques Col·laboració en Departaments universitaris per al curs 2022-2023 destinades a alumnes que vagen a finalitzar els estudis de Grau o que estiguen cursant primer curs de Màsters universitaris oficials.

També poden consultar el llistat en la web de la Unitat de Beques: sa.ua.es/becas