Campanya 25N dia internacional eliminació de la violència contra les dones

Data de la notícia: 02-11-2022

Des de l'Escola Politècnica Superior i la Facultat de Filosofia i Lletres volem alçar la veu i donar expressió a manifestacions per posar fi a la violència de gènere. Comptem amb tu!

Les contribucions seran exposades i quedaran arreplegades en catàleg en PDF. La iniciativa està oberta a tota la Universitat d'Alacant.

• Envia els teus haikus o els teus microrelats (màx. 60 paraules) abans del 9 de desembre des del teu compte GCLOUD a través de formulari online:

• Deposita les teues obres en grandària A3 per a l'exposició artística en l'Edifici I de la Facultat de Filosofia i Lletres abans del 18 de novembre. Introdueix-ho en un sobre o carpeta juntament amb el document de cessió signat, i lliurament en el Deganat preguntant per Tomás o Ana.

Per a dubtes, contacteu amb subdireccion.igualdad@eps.ua.es.

Organitzen: Escola Politècnica Superior, Delegació d'Estudiants de l'Escola Politècnica Superior de la UA, Facultat de Filosofia i Lletres, Delegació d'Estudiants de la Facultat de Filosofia i Lletres.