Alejandro Aldeguer Esquerdo guardonat pel seu TFM en els Premis INVASSAT

Data de la notícia: 31-10-2022

Alejandro Aldeguer Esquerdo va ser uns dels premiats en la convocatòria de premis al coneixement en prevenció de riscos laborals 2021. L'acte de lliurament de premis va tenir lloc en la Seu central del **INVASSAT a Burjassot el 25 d'octubre de 2022.

Alejandro Aldeguer Esquerdo, estudiant de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, va rebre el seu guardó en l'Acte de lliurament dels premis INVASSAT que es va celebrar el passat 25 d'octubre de 2022 en la Seu central del INVASSAT a Burjassot.

Aquests premis reconeixen els millors treballs fi de màster o de grau universitari o d'especialitat en Prevenció de Riscos Laborals de la Comunitat Valenciana.

El títol del treball fi de màster premiat d'Alejandro Aldeguer Esquerdo és "Catalogació de seguretat de laboratori químic d'investigació de microcontaminantes en aigües".

Publicació de la resolució dels premis INVASSAT en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana:

¡Enhorabona!

#orgullEPSAlicante #orgullUA