JORNADA EMPRESES EPS UA 2022

Data de la notícia: 27-10-2022

Com en cursos anteriors, l'Escola Politècnica Superior organizauna jornada de presentació de pràctiques en empresa amb l'objectiu de facilitar a l'alumnat l'elecció de l'empresa per al seu període de pràctiques.

L'èxit del passat any ens porta a repetir l'experiència d'estands per a les empreses amb la finalitat de donar a conèixer el seu treball als estudiants. Aquest format fomenta la interacció entre l'estudiant i l'empresa o entitat col·laboradora. D'aquesta manera, els estudiants podran informar-se de primera mà tant de l'oferta de pràctiques com de possibles eixides professionals del seu sector.

La jornada de difusió de pràctiques en empresa es realitzarà durant la primera quinzena de novembre en horari de 9h a 14h. Els estands estaran situats en l'atri de l'edifici I de l'Escola Politècnica Superior.
Aquesta jornada de pràctiques en empresa és una bona oportunitat, tant per a donar-se a conèixer entre els estudiants i publicitar la seua activitat, com per a establir relacions de networking.

Si estan interessats a participar en aquest acte, els agrairíem que contestaren abans del divendres 28 d'octubre al següent qüestionari:

En el cas que la capacitat d'empreses supere les previsions d'espai, realitzarem més jornades dins d'aquest curs acadèmic.