Núria Camps Miralles, estudiant de la UA, finalista en la cinquena edició dels premis WONNOW

Data de la notícia: 20-10-2022

Núria Camps Miralles, estudiant del Grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació, va arribar a la fase de finalistes en els premis **WONNOW, premis convocats per CaixaBank i Microsoft Ibèrica per a posar en valor l'excel·lència femenina de dones estudiants universitàries en títols STEM.

Els premis WONNOW són convocats per CaixaBank i Microsoft Ibèrica. Els seus objectius són impulsar i posar en valor l'excel·lència femenina de les dones estudiants universitàries de graus o màsters STEM, donar visibilitat social a l'esforç i capacitat femenina en aquests camps, i d'aquesta manera, fomentar les vocacions científiques i tecnològiques en xiquetes i adolescents.

Núria Camps Miralles, estudiant del Grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació, va arribar a la fase de finalistes en la cinquena edició d'aquests premis WONNOW. Ha sigut un orgull per a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant que s'animara a participar, encara que finalment no haja aconseguit el premi en metàl·lic.

En l'actualitat, Núria està en quart curs en el grup d'Alt Rendiment Acadèmic (LLAURA) del Grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació en la Universitat d'Alacant. Fins al moment, la seua nota mitjana és 9,77 i ha aconseguit esment de Matrícula d'Honor en 28 assignatures del Grau.

És una persona amb curiositat i ganes d'aprendre, la qual cosa, unit a una bona organització i disposició, li ha permès compaginar els seus estudis amb la realització de diverses activitats enriquidores també per a ella en el seu desenvolupament personal. Alguns exemples de les seues altres passions són els idiomes, la música i l'esport. Toca el piano des dels 4 anys, ha sigut jugadora federada de bàsquet i es va implicar en el voluntariat de partits de Goalball, esport per a persones cegues i amb discapacitat visual.

Li augurem un brillant futur i li agraïm la seua implicació en aquesta convocatòria de premis. Segur que prompte aconseguirà els seus objectius, que en les seues pròpies paraules són:

“Continuar formant-me en l'àmbit de les telecomunicacions […] aconseguir una formació multicultural i globalitzada.”

“Ser capaç de treballar en equips multidisciplinaris de grans empreses tecnològiques que aposten per la innovació i el progrés, la sostenibilitat, la diversitat, el desenvolupament de la tecnologia per a millorar la vida de les persones i el planeta i, com no, la presència igualitària de dones en l'àmbit STEM.”

“Continuar formant-me en altres àmbits, com en l'aprenentatge de nous idiomes, assistir a congressos, realitzar programes de voluntariat i col·laborar amb entitats que fomenten el talent femení. … Adquirir els coneixements i competències multidisciplinàries que contribuïsquen a millorar la qualitat de vida i aconseguir en un futur una societat més inclusiva”.

#orgullEPSAlicante #orgullUA

Assaig de la defensa de la candidatura als premis

Dia de la defensa com a finalistes als premis WONNOW