IV edició de la Marató de Ciència i Tecnologia CIENCIATHON

Data de la notícia: 20-10-2022

Demà, 21 d'octubre de 2022, comença la IV edició del Cienciathon, marató de ciència i tecnologia que organitzem des del Parc Científic d'Alacant i l'associació d'estudiants Multitec.

El lloc de celebració serà l'edifici Instituts d'Investigació II del Parc Científic d'Alacant. En aquest enllaç pots accedir a la ubicació.

Dissabte i el diumenge hi haurà un desdejuni a la sala de treball. Dissabte també hi haurà sopar. Tot això a càrrec de l'organització.

Enguany, el repte sobre el qual treballarem serà la iniciativa de l'Organització Mundial de la Salut "One Health", que es defineix com "els esforços de col·laboració de múltiples disciplines que treballen en els àmbits local, nacional i mundial per a aconseguir una salut òptima per a les persones, els animals i el nostre medi ambient". Teniu més informació en la pàgina web de l'esdeveniment: https://pca.ua.es/es/eventos-2022/cienciathon2022/reto-cienciathon-2022.html

A continuació, us adjunte els enllaços a les pàgines webs de les empreses que participen enguany en el Cienciathon per si voleu informar-vos del seu sector d'activitat, productes, serveis, etc.
Labaqua - LynxView - Suez - Mediterranean Algae - Aquatec

Les empreses de caràcter científic proposaran un repte que afecte la seua companyia sota el paraigua "One Health". Directius d'aquestes empreses ajudaran en les finestres de mentorització en la proposta de solució. Membres de Multitec acompanyaran i aconsellaran durant tot el temps que dura l'esdeveniment.