Mª Elia Gutiérrez Mozo, José Parra Martínez i Ana Gilsanz Díaz reben al costat de Joaquín Arnau Amo la Beca Lilly Reich per a la igualtat en l'arquitectura

Data de la notícia: 05-10-2022
Visites: 1944

En la tercera edició de Beca Lilly Reich el jurat va seleccionar la proposta deª M Elia Gutiérrez, José Parra, Ana Gilsanz i Joaquín Arnau entorn de la producció d'Anna Bofill **Levi, proposta que integra l'arquitectura, la música i la literatura.

El passat 3 d'octubre de 2022, coincidint amb la celebració del Dia Mundial de l'Arquitectura, ha sigut concedida a M ª Elia Gutiérrez Mozo, José Parra Martínez i Ana Gilsanz Díaz, de la UA, i Joaquín Arnau Amo de la UPV, la Beca Lilly Reich per a la igualtat en l'arquitectura.

Aquesta és la tercera edició de la beca aconseguida per les nostres professores i professor arquitectes, i té com a objectiu donar suport a l'estudi, divulgació i visibilització d'aportacions a l'arquitectura que han sigut discriminades, relegades i oblidades.

En aquesta ocasió han sigut valorades fins a un total de 12 propostes rebudes des de Regne Unit, Espanya, Països Baixos, Xile, Austràlia, Costa Rica, Itàlia i els EUA.

Prompte serà comunicada la data en què es farà la presentació pública de la proposta, amb el jurat i els autors, en el Pavelló Mies van der Rohe.

Més informació:

Imatge extreta de la web de la Beca Lilly Reich Grant