Audiència oberta per a l'obtenció del segell EURO-INF

Data de la notícia: 29-09-2022

S'avalua la renovació del Segell Internacional de Qualitat EURO-INF en les titulacions de Grau en Enginyeria Informàtica i Grau en Enginyeria Multimèdia

Estimat professor/a/ company/a/ estudiant/col·laborador/a:

Volem anunciar-li que ens trobem en un procés d'avaluació per un panell de persones avaluadores de l'obtenció del segell EURO-INF dels següents programes formatius:

Graduat o Graduada en Enginyeria Informàtica
Graduat o Graduada en Enginyeria Multimèdia

L'obtenir aquest segell aporta els següents beneficis als programes i centres que l'aconsegueixen:

• Garantir que compleixen els criteris de qualitat establits més enllà de les nostres fronteres, criteris acordats per agències internacionals d'assegurament de la qualitat en educació superior, basant-se en estàndards internacionals reconeguts per ocupadors/as d'Europa.
  • Reconèixer la qualitat dins i fora del país on s'imparteixen, sent aquest reconeixement un incentiu per a potencials estudiants per a triar-los, perquè aquesta acreditació ofereix informació fiable sobre la qualitat dels programes i centres que obtenen un Segell Internacional de Qualitat (SIC).
  • Assegurar a els/as ocupadors/as dels diplomats/as d'aquests programes i dels seus centres amb Segell Internacional de Qualitat que els coneixements i les competències pràctiques de els/as diplomats/as d'aquests aconsegueixen una sèrie d'estàndards internacionals de l'educació en l'àmbit del segell pel qual es presenten.
Si volen fer arribar alguna qüestió de cara a la millora contínua d'aquests programes avaluats de la universitat en general, per favor emplene el formulari adjunt i envie'l a l'adreça indicada en aquest. Aquest procés és completament confidencial i extern a la universitat, perquè l'arreplegat en aqueix formulari serà rebut únicament pel panell de visita que realitzarà l'avaluació, no per la universitat.