NASA Space Apps Challenge 2022: NTT DATA Alacant i Torre Juana OST seus de l'esdeveniment a Alacant

Data de la notícia: 27-09-2022

El Desafiament Internacional d'Aplicacions Espacials de la NASA, és el hackathon anual més gran del món, i enguany torna a celebrar-se amb el tema '**Make **Space', que emfatitza el compromís de la NASA amb la inclusió. El desafiament d'enguany se centrarà en la ciència, la tecnologia i l'exploració de la Terra i l'espai.

El registre de participants per a esdeveniments presencials i virtuals ja està obert i NTT DATA i Torre Juana OST s'han unit de nou per a acollir l'esdeveniment a Alacant que tindrà lloc els dies 1 i 2 d'octubre en les seus de NTT DATA Platja de Sant Joan i Torre Juana OST respectivament. Totes dues entitats seran els hubs locals i proporcionaran suport i difusió a la iniciativa perquè totes aquelles persones interessades a participar des d'Alacant puguen fer-ho i aportar les seues solucions.

Space Apps proporciona una plataforma en la qual tots els apassionats per la creativitat i la innovació a tot el món poden usar les seues perspectives úniques per a abordar els desafiaments creats pels experts de la NASA. Els desafiaments varien en nivell d'habilitat, experiència, tema i objectiu, i abasten un espectre de disciplines i interessos que van des de la intel·ligència artificial i el desenvolupament de programari fins a l'art i la narració d'històries.

“Cada any, Space Apps permet que milers de persones interactuen amb la NASA i les dades obertes dels seus socis durant el hackatón”, va dir Thomas Zurbuchen, administrador associat de la NASA per a la Direcció de Missions Científiques de l'agència en la presentació de l'esdeveniment.

Space Apps és un esdeveniment que fomenta la col·laboració i una mentalitat de creixement. Els participants trien donar resposta a un dels desafiaments que l'entitat proposa i per a aconseguir-ho han de col·laborar i treballar en equip per a poder suportar els contratemps que sorgeixen durant el cap de setmana del desafiament.

El hackathon d'enguany torna a poder celebrar-se de manera presencial i des de totes dues entitats estan preparant un Road to Space Apps Alacant, on es presentarà l'esdeveniment, es resoldran dubtes i participants d'altres edicions comptaran la seua experiència.

Un jurat local triarà als 2 guanyadors locals, que passaran a la següent fase per a competir en la fase global. Els guanyadors a nivell mundial podran anar a les instal·lacions de la NASA per a veure l'enlairament d'un coet espacial.

Des de la seua creació en 2012, Space Apps ha creat i ha fet créixer constantment una comunitat global unida per l'interès comú de resoldre problemes i generar impacte. Les històries d'èxit sorgides d'aquests desafiaments han donat lloc a la creació de nous productes i empreses comercials, actualitzacions innovadores de productes existents i sobretot ha ajudat a connectar a les persones social i professionalment.

Si estàs interessat a participar o estar al dia de les novetats pots contactar amb nosaltres en spaceappsalc@gmail.com i et mantindrem informat.

Més informació: https://www.spaceappschallenge.org/
FAQS per a participants: https://www.spaceappschallenge.org/resources/faq/