Programa de Mentorització i Gestió del Talent Universitari de la UA i el CCTA de Banc Sabadell- Inscripció fins al 5 d'octubre

Data de la notícia: 27-09-2022

El Centre de Competències Tecnològic d'Alacant (CCTA) del Banc Sabadell i la UA posen en marxa la segona edició del programa de mentorització a través sessions en les quals professionals del CCTA guiaran a estudiants de la UA.

El Centre de Competències Tecnològic d'Alacant (CCTA) del Banc Sabadell i la Universitat d'Alacant posen en marxa la segona edició del Programa de Mentorització i Gestió del Talent Universitari.

El programa es desenvoluparà entre el 26 d'octubre i el 22 de desembre de 2022.

Professionals del CCTA guiaran a estudiants de la UA en sessions setmanals individuals d'1 hora de duració cadascuna, i amb almenys tres sessions conjuntes (inici, revisió i tancament del programa). Les sessions de mentorització es duran a terme tant de manera presencial com no presencial.