Faraón Llorens Largo, professor de la EPS, rep la prestigiosa Medalla Leonardo da Vinci

Data de la notícia: 27-09-2022

Faraón Llorens Largo, reconegut amb la Leonardo da Vinci Medal que atorga l'European Society for Engineering Education en el congrés de la SEFI celebrat enguany a Barcelona.

El professor de l'Escola Politècnica Superior Faraón Llorens Largo ha sigut reconegut amb la “Leonardo da Vinci Medal que atorga la European Society for Engineering Education (SEFI).

Aquest prestigiós guardó reconeix “a les persones que han fet una aportació a l'ensenyament de l'enginyeria amb projecció internacional”.

Faraón Llorens és Catedràtic d'Escola Universitària del departament de Ciència de la Computació i Intel·ligència Artificial de la Universitat d'Alacant, i és el segon espanyol que rep la Leonardo da Vinci Medal. Anteriorment solament ho havia rebut l'arquitecte Santiago Calatrava.

Aquest premi es va fer lliurament en el marc del congrés anual de la SEFI, que es va celebrar del 19 al 22 de setembre a Barcelona, organitzada per l'ICE de la Universitat Politècnica de Catalunya – Barcelona Tech.

Enhorabona, Faraón!!!

#orgullEPSAlacant #orgullUA