Sessió Tècnica gratuïta de Grup Valero

Data de la notícia: 17-09-2022

Solucions d'Aïllament Tèrmic i Eines per a la Rehabilitació Energètica d'Edificis Existents, el dijous 22 de setembre de 2022 a les 17.00 h en format on-line

Grup Valero convida als estudiants del grau en Arquitectura Tècnica a participar en una sessió tècnica gratuïta sobre aïllament tècnic i eines per a la rehabilitació energètica d'edificis existents.
Es pretén introduir als tècnics del sector en les principals característiques de les ajudes per a la millora de l'eficiència energètica d'edificis i habitatges existents en el marc dels fons europeus Next Generation EU i establides en el RD 853/2021, així com les modificacions del CTE que afecten la rehabilitació energètica.

A continuació, s'exposaran una sèrie de solucions d'aïllament tèrmic per a la millora de l'envolupant tèrmica d'edificis i habitatges existents, així com presentar i explicar el funcionament de diferents eines de càlcul per a la rehabilitació energètica. Es presentarà l'última eina informàtica desenvolupada per Valero, un simulador d'actuacions d'aïllament tèrmic sobre edificis i habitatges existents, que estima la reducció del consum d'energia primària no renovable, la demanda energètica i la millora de la lletra en la qualificació energètica obtinguda en cada cas.

Es finalitzarà amb un cas pràctic en el qual es realitzarà una anàlisi del consum energètic d'un habitatge existent i una proposta de mesures de millora.