Pla d'Acció Tutorial: Accés a la plataforma Moodle PATGAT

Data de la notícia: 09-09-2022

Instruccions d'accés a la plataforma que s'empra en el PAT per a Grau en Arquitectura Tècnica.

Estimat estudiantat,

Els tutors del Pla d'Acció Tutorial del Grau en Arquitectura Tècnica utilitzem la plataforma Moodle Formació per a compartir materials, així com per a enviar-vos informació sobre notícies, cursos, ofertes d'ocupació, etc. (a través del fòrum que us envia un mail al vostre correu institucional).

Per a poder tenir accés a aquesta plataforma us haurà arribat un mail al vostre correu institucional (____@alu.ua.es) amb el següent títol: "Moodle Formació 2022-23: compte de nou usuari", on se us facilita l'enllaç d'accés a aquesta plataforma (https://moodle2022-23.ua.es/formacio/login/?lang=es) creat per al PATGAT (Pla d'Acció Tutorial del Grau en Arquitectura Tècnica), el vostre nom d'usuari (correu institucional) i una contrasenya (que podeu modificar).

Per favor, comprovad que us ha arribat el correu i que podeu accedir a la plataforma sense problema. De no ser així, contactad paqui.cespedes@ua.es.

Sense més que desitjar-vos un feliç inici de curs, ens posem a la vostra disposició per a acompanyar-vos durant el vostre pas per la universitat.

Una salutació.