Pla d'Acció Tutorial en Grau d'Arquitectura Tècnica

Data de la notícia: 09-09-2022

BENVINGUDA DEL PROFESSORAT TUTOR PAT

Estimada/t alumna/alumne,

Els tutors del Grau d'Arquitectura Tècnica (Paqui Céspedes, Raúl Mora i Juan Carlos Pomares) juntament amb la coordinadora del PAT (Silvia Spairani), ens agradaria donar-vos la benvinguda a aquest nou curs.

Al llarg del curs tractarem qüestions com la participació en la vida acadèmica (esports, gestió universitària, delegació d'estudiants, expectatives acadèmiques i professionals, etc.); el procés d'ensenyament-aprenentatge (curs zero, com he d'estudiar, beques, itinerari, etc.) i les eixides professionals (com fer un currículum i carta de presentació, com enfrontar-se a una entrevista de treball, pràctiques en empreses, etc.).

Per a poder dur a terme totes aquestes qüestions es realitzaran diferents reunions grupals, en el primer quadrimestre i en el segon. A més, d'atendre-us de manera particular, quan ho necessiteu, dins de l'horari de tutories.

Com cada any, l'equip de tutors i tutores PAT comencem amb tot l'entusiasme per a oferir el millor de nosaltres a l'estudiantat. Us desitgem un feliç inici de curs i la benvinguda al nou any acadèmic.

Una salutació.