Bárbara Rodríguez, egressada d'Enginyeria Multimèdia i Màster en Ciberseguretat de l'EPS de la UA, guanyadora en laª 8 edició de **DOEACTUA

Data de la notícia: 01-08-2022

DOEACTUA és una iniciativa del programa institucional UA Emprèn que pretén materialitzar idees de negoci innovadores fins a la seua posada en el mercat.

En la 8a edició de DOEACTUA han participat emprenedores i emprenedors de diverses àrees de coneixement.

Dels cinc projectes finalistes, enguany el projecte guanyador va ser RuTruck, una tecnologia informativa per a ajudar als transportistes. El projecte presentat per Bárbara Rodríguez, egressada d'Enginyeria Multimèdia i Màster en Ciberseguretat de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant.

Felicitats, Bárbara!

Notes de premsa: